Volvat
Volvat er Norges første private helseaktør og behandler 500 000 pasienter hvert år. Så for oss i Frank & Dick, var det veldig stort å få lov å jobbe med Volvat sommeren 2020, da som et nesten helt nystartet byrå. Vi synes det var dristig av Volvat å satse på oss! Siden det har vi jobbet tett med Volvat på alle fronter, og er i dag en forlenget del av deres markedsavdeling.
Et tett samarbeid
Mille Henriksen (Markeds- og Kommunikasjonsdirektør, Volvat) forteller at hun ikke angrer på valget: «det viste seg å være et veldig godt valg. I dag ser vi på Frank & Dick som en del av vår virksomhet. Samarbeidet er tett, og vi kjenner på en dedikasjon og lojalitet til oss og vår forretning. Frank & Dick er alltid tilgjengelig, de er lette å samarbeide med og bringer både positivitet og glede inn i arbeidet.»
"Utviklingen i digitale prestasjoner har vært formidabel siden oppstart"
Sammen har Volvat og Frank & Dick utviklet en helhetlig og mer langsiktig strategi for markedsarbeidet. Med øket fokuset på kundereisen, mer detaljert lokal markedsføring, større treffsikkerhet i søk, og ikke minst en forbedret opplevelse på nettstedet. Og resultatene har ikke latt vente på seg.
Mille forteller videre: «Våre kontaktpersoner i FnD er genuint opptatt av at vi skal lykkes sammen, og vi gleder oss sammen over felles suksess. Utviklingen i digitale prestasjoner har vært formidabel siden oppstart.»
For oss i Frank & Dick har reisen med Volvat vært utrolig spennende. Sammen med Volvat har vi klart å tenke nytt på mange områder. Det har vært ekstra spennende når endringene har vært så store som det vi ser innen helsetjenester.
Mille Celine Henriksen, Markeds- og Kommunikasjonsdirektør, Volvat
Ingen flere caser å vise
1